czwartek, 22 listopada 2012

High For This

Hi.!



Marynarka powinna znaleźć się w szafie każdej dziewczyny. Jest ponadczasowa i pasuje nie tylko do eleganckich zestawów, ale śmiało można nosić ją na co dzień. W mojej szafie znajdują się jej przeróżne formy. Od klasycznych czarnych, przechodząc do kolorowych i kończąc na wzorkach. 

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć białą marynarkę, którą kupiłam jakiś czas temu na wyprzedażach. Połączyłam ją z wszechobecnym burgundem i czernią. Zestaw w sam raz na próbną maturę z angielskiego ;p
Jak wam się podoba?


Marynarka- no name
spódniczka- atmosphere
biżu- katherine, h&m
buty- Renee








22 komentarze:

  1. Wyglądasz cudownie ! :) marynarka pięknie wygląda z spódniczką <3 i śliczne dodatki :D :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Umarłabym z zimna w takich ciuchach na dworze ;) Ale podoba mi sie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:) widzę, że zdjęcia były robione na rynku w Krośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak ;) miałam czas po szkole więc wybrałyśmy się z koleżanką ;))

      Usuń
  4. Marynarka i naszyjnik to moi faworyci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ta marynarka i spódnica są piekne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo mi się podoba, zarówno z osobna jak i w tym zestawie. Marynarka jest świetna, można by pomyśleć, że będzie pasowała jedynie do bardzo eleganckich rzeczy, a tu proszę, z tymi butami komponuje się idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu śliczne :)
    ii ta spódniczka :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Twoje zestawy, co jeden, to piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny set :) boska spódniczka ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale wyglądasz! marynarkę masz boską:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh dear you look absolutely gorgeous in this outfit! love your necklace the best!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, będzie mi bardzo miło, jeśli go zaobserwujesz ;)